سرویس خواب

سرویس خواب

به طور طبیعی ما ساعاتي از شبانه روز خود را به خواب و استراحت می کنیم سرویس خواب و قیمت سرویس خواب چوبی نقش مهمی در سلامت روح و جسم ما دارد.مبلمان میلاد بزرگترین تولید کننده مصنوعات چوبی و فلزی  با بهره گیری از کادر مجرب و با استفاده از تجهیزات مدرن و مواد اولیه استاندارد، سعی می کند که خوابی خوش و راحت را برای شما رقم بزنند. یکی از کالاهای عرضه شده در گروه مبلمان میلاد سرویس خواب می باشد تا خواب آرام و دلچسبی برای شما رقم بزند .

خرید سرویس خواب برای مشتری در سایت مبلمان میلاد  بسیار راحت و مطمئن بوده است.ما به شما اطمینان می دهیم با خرید سرویس خواب از ما بهترین کیفیت را بهترین مواد اولیه را خریداری می کنید.لطفا بخش مورد نظر خود را انتخاب کنید.برای دریافت قیمت سرویس خواب با شماره های گروه مبلمان میلاد تماس حاصل فرمائید .

جنس سرویس خواب های تولیدی میلاد در چهار نوع چوبي ، نئوپان ملامينه ، MDF و فلزي عرضه میشود.خرید سرویس خواب

فعالیت مبلمان میلاد در زمینه سرویس خواب چوبی :

 مراحل تهیه مواد اولیه جهت تولید سرویس خواب
برای تولید سرویس خواب چوبی یا ام دی اف در گروه مبلمان میلاد  بهترین نوع چوب برای ساخت این مدل از کالاهای عرضه شده در مبلمان میلاد  چوب درخت راش می باشد. جهت تولید درخت راش را باید در فصل زمستان قطع کرد و به مدت یک سال در مقابل آفتاب قرار دهیم تا خشک شود  سپس برای بدست آوردن این محصول خوب به مدت ۶ ماه به روش ( سایه خشک ) چوب را خشک میکنیم .
در سرویس خواب های نئوپان و MDF از مرغوب ترین نئوپان و MDF تولید کارخانه شرکت پویا استفاده شده است. روکش نئوپان و MDF سرویس خواب ها از جنس ملامینه های گلاس و در طرح ها و رنگ های مختلف می باشد.
جنس نوارهای سرویس خواب میلاد PVC می باشد و در دو طرح کتان و ساده و در رنگبندی متنوع با ضخامت ۱ mill
و ۲ mill عرضه می گردد. دستگیره های به کار رفته در سرویس خواب ساخت گروه مبلمان میلاد تماما فلزی بوده و در طرح های مختلف بنا به سلیقه مشتری طراحی و عرضه میگردد.
همچنین ریل های به کار رفته در سرویس خواب تماما سه مرحله ای و پهن می باشد.

 مراحل ساخت سرویس خواب

قالب كلي منبت های سرويس خواب های تولید شده در گروه مبلمان میلاد توسط پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا انجام ميشود و منبت كاري هاي ظريف  توسط هنر دست منبت کاران حرفه ای تولید کنندگان انجام میشود. در سرویس خواب های چوبی پس از انجام منبت کاری های ظریف و زیبا بنا به سلیقه مشتری و با رنگ دلخواه رنگ می شود.
درسرویس خواب MDF و نئوپان ابتدا ورق ها توسط اره دو تیغ بدون هیچ گونه لب پری بریده می شود.
نوار دور قطعات به وسیله دستگاه نوارزن PVC  هفت ایستگاهKDT   انجام میگردد.
قید کل سرویس خواب ها دوبل و با پیچ فیکس به تخت بسته میشود.
همچنین طراحی تاج خواب توسط بهترین دستگاه های CNC و به روز دنیا انجام میشود.
آینه های به کار رفته در میزآرایش سرویس خواب ها بهترین نوع آینه کارخانه فلوت تهیه می شود و تماما لبه تراش میباشد.
کفی سرویس خواب به ۴ شکل بسته به انتخاب مشتری عرضه میگردد:
کفی فلزی جک دار ، کفی فلزی ساده ، کفی چوبی ، کفی MDF با پایه فلزی

ما در وب سایت گروه مبلمان میلاد ، انواع محصولات را برای مشتری عرضه کرده ایم که در چند گروه کلی طبقه بندی می شود ، یکی از این گروه های کلی ، که به عنوان سرویس خواب گفته می شود ، نظیر سرویس خواب نوزاد، سرویس خواب کودک، نوجوان، سرویس خواب دو نفر و تخت خواب دو نفره ، گفته می شود که هرکدام از این سرویس ها مطالب و تصاویر خواست خود را دارد.

 بسته بندی سرویس خواب

بسته بندی کلیه ی سرويس خواب ها در نایلون های حباب دار جهت جلوگیری از هرگونه آسیب پذیری صورت میگیرد.

كليه ي سرويس خواب ها تولید شده در مبلمان میلاد داراي دوسال ضمانت ميباشد.

اکنون به ياري خداوند و بهره گيري از راهنمايي ها و پيشنهادات شما عزيزان و با تلاش کارکنان مبلمان ميلاد یک خواب بسیار زیبا و خاص برای شما آماده است تا تغيیرات بزرگی در اتاق خواب شما ایجاد کند.

ویژگی خرید مبلمان میلاد  : 

                1. داری دو سال ضمنانت و پنچ سال خدمات پس از فروش
                1. خرید مطمن
                1. ب با کیفیت
                1. با ارزانترین نرخ
                1. تمام مواد اولیه ترک می باشد.

مدلهای سرویس خواب

سرویس خواب – سرویس خواب فلزی

سرویس خواب سلطنتی این مدل از محصولات مبلمان میلاد به صورت کاملا اختصاصی برای مشتری طراحی و ساخته می شود و قیمت آن به دلیل عرضه مستقیم از تولید و نبود واسطه بین تولید کننده و مشتری بسیار پائین می باشد . علاقه مندان برای خرید می توانند با تماس با کارشناسان ما آن را درب منزل خود دریافت نمایند .

سرویس خواب دونفره چوبی یا ام دی اف نیز به دلیل وجو طرحها و مدل های مختلف علاقه مندان بسیاری را دارد .

سرویس خواب کودک

سرویس خواب کودک فرزندان ما همیشه برای ما مهم بوده و هستند از این رو لذت خواب و آرامش آنان برای ما مهم است با انتخاب و خرید از محصولات میلاد لذت خواب شیرین و آرام را به فرزندان خود هدیه دهید .سرویس کودک در مبلملان میلاد به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه از تولید به مصرف بسیار با قیمت پائین و موجود در بازار می باشد . که با خرید از مبل میلاد آن را در هر کجای کشور عزیزمون باشید درب منزل خود دریافت نمائید .

سرویس خواب اسپرت

سرویس خواب ام دی اف . ام دی اف به دلیل استفاده از چوب خوب عمر این محصول نیز بالا می باشد .

سرویس خواب چوبی